IJsbaan

De ijsbaan aan de Mr Harm Smeengestraat is op dit moment niet te gebruiken i.v.m. een lekke ondergrond. Daarnaast is de ijsbaan onderdeel van het “Herinrichtingsplan de Beate” van gemeente De Wolden. Daarom wordt er nu niet geïnvesteerd in het oplossen van de lekkage, maar komt er in de toekomst een nieuwe (geasfalteerde) ijsbaan.

Winter 2023-2024

Schaatsliefhebbers opgelet! PC & LR De Vrederuiters en VVVo Ruinen slaan opnieuw de handen ineen voor een ijsbaan in Ruinen!! Als er voldoende vorst is, dan is er dit seizoen weer een ijsbaan aan de Kloosterstraat, op de paardenbak van de Vrederuiters.
Houd onze (Facebook)pagina in de gaten voor de laatste ontwikkelingen.

Belangrijk – algemeen

Wanneer de ijsbaan open is verzoeken wij alle schaatsliefhebbers en belangstellenden eventuele vermeldingen op borden en instructies van V.V.Vo bestuursleden, aan of in de nabijheid van de ijsbaan op te volgen. Is het hek op slot? Dan verzoeken wij u de ijsvloer niet te betreden. Dit voor de algemene veiligheid.

De ijsbaan niet geopend en toch betreden? In de eerste plaats werkt dit op termijn in het nadeel van de gewenste ijskwaliteit.

Ten tweede brengt u uzelf in gevaar en bestaat de mogelijkheid dat kinderen uw gedrag zullen volgen.

Verantwoordelijkheid

Ondanks de maximale inspanningen van de bestuursleden van VVVo Ruinen willen wij u erop wijzen dat uzelf verantwoordelijk bent voor uw eigen veiligheid en die van uw kinderen. Gebruik van de ijsbaan en deelname aan wedstrijden hierop is altijd op eigen risico! Voorkom onveilige situaties voor schaatsers en bezoekers.

Voor schade, ongeval en/of letsel op of in de nabijheid van de ijsbaan is VVVo Ruinen nimmer aansprakelijk.

Lid worden?

Lidmaatschapskosten

Persoon (18 jaar e.o.) € 9,00
Gezin € 15,00

Volg jij ons al op Facebook?

Vragen?

Vragen en/of opmerkingen horen wij natuurlijk graag!
Contactformulier